Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Ağustos 2014 Salı

FIRINDA LOR PEYNİRLİ DOMATES


Tatil sonrası çoğumuzun sıkıntısıdır fazla kilolar:(( 
Ramazan, bayram, tatil derken gönlümüzce yedik, içtik; ve maalesef şiştik. Basküle çıkmayı hiiiç istemiyorum.  Zaten kilo aldığımı kıyafetlerim beni yeterince sıktığından biliyorum. Fazla kilolarla mücadele edip en kısa zamanda vermeyi ve bu davetsiz misafirden bir an önce kurtulmayı istiyorum.
Peki bu misafir nasıl geldi? 
Ve nasıl gidecek? 
Diyete niyet.
  1. Öncelikle hergün 1saat yürüyüş günlük aktivetime ekliyorum.
  2. Yazlıkta olunca 1 saat de yüzmeyi.
  3. Beyazlara VEDA diyerek beyaz un, şeker ve yağı soframdan kaldırıyorum (1-2 kaşık zeytinyağı hariç).
  4. Bol sebze, meyve ve proteinli yiyecekleri tercih ediyorum.
  5. Kepekli, tahıllı ve tam buğday unlu ekmek ve çubuklardan 1 avuç içi kadar yiyorum.
Bugün öğle yemeğim için yaptığım sağlıklı fırın domateslerim. Diyet yapmayan annem bile çoook sevdi. Hafiflemek, sağlıklı beslenmek ve farklı birşeyler istiyorsanız tam size göre. Aslında peynir, domates ve yeşillik üçlüsünün sıcak versiyornu. Sıcacık, keyifli ve şık.
Artan bir kaşık peyniri de biberin içine yerleştirdim.

MALZEMELER
  • 3 adet ortaboy domates
  • 1 su bardağı lor peyniri
  • 1 adet yumurta
  • 2 sap yeşil soğan
  • 1 tutam dereotu
  • İstenirse 1 kaşık zeytinyağı

YAPILIŞI
  1. Domatesleri enine ikiye kesin. Ortalarını ve çekirdeklerini biraz alın.
  2. Lor peynirine yumurta, ince doğranmış yeşil soğan ve dereotu karıştırıp domateslerin içine doldurun. Üzerini fırça ile yağlayın.
  3. 175 C'de ısıtılmış fırında 20-25 dk. pişirin. 
  4. İnce doğranmış dereoyu serpip sıcak servis yapın. 







3 yorum:

  1. çok zevkli eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ben de şu sıralar hafif şeyler yemeye çalışıyorum. Bu da çok güzel bir seçenek.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...