Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Mart 2013 Cumartesi

DİYET ÇAY SOFRASI (2)


Bahar geldi ve yaz geldi gelecek. Bakıyorum da herkes bir kilo verme telaşında. Kış günlerinde kalın giysilerin altındaki fazlalıklar ince giysiler giyildiğinde farkedilecek. Diyet, spor yapanlar her gün artışta. Çaya gelen arkadaşlarım hafif ve diyet ağırlıklı ikramlıklardan tercih ettiklerinden unu, yağı, şekeri az yiyeceklerden ve salatalardan oluşan bir çay sofrası hazırladım. Kalorisi düşük ve hafif ikramlıklar isteyenlere uygun bir çay sofrası için seçip sunduklarım.

ÇAY MENÜMÜZ
Portakallı Jöle 
Anasonlu Gevrek
PORTAKAL PÜRELİ JÖLE







7 yorum:

  1. ellerıne sağlık boyle dıyete can kurban mucverı merak ettım

    YanıtlaSil
  2. bayıldım ben bu sofraya ne kadar şık ! :) her şey harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. Ayy ne hoş lezzetler bunlar.O masada olmak isterdim herşey çok lezzetli görünüyor sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Sofra harika gerçekten ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Basligi görünce davetsiz misafir geldim.cok sik ,leziz ve saglikli harika birsofra olmus benim gibi diyette olanlar icin.
    Ellerimizde saglik.Sule

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık nefis bir menü
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...