Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Mart 2013 Pazar

BİR BAHAR DAVET SOFRASI VE AKŞAM YEMEĞİ (4)


Yakın arkadaşlarımızı evimizde ağırladım. Misafirlerime bahar temalı bir sofra ve akşam yemeği hazırladım. Masama bahar çiçeklerinden beyaz ve pembe şakayıkları seçtim. Beyaz peçetelerimin arasında renkli peçeteler kullandım. Bugünün anısı olarak misafirlerim için üzeri beyaz güllü pastel tonlarda lavanta torbaları aldım. Büfede bahara uygun renkli ve çiçekli runner kullandım.



Menüde Adana'nın geleneksel yemekleri ve günümüz yemeklerinden seçmeler yaptım. 
Atıştırmalıklar
Avocado Dip (Guacamole) yanında ızgara çips 
Çeşitli krakerler ve sebzeler

Zeytinyağlılar-Mezeler
Peynir Tabağı



 Ara Sıcaklar
Ispanaklı-Kıymalı Açma Börek
Ana Yemekler
Tane Karabiberli Bonfile Mevsim Sebzeleri ve Gravy Sos 

Tatlılar
Baklava

Meyve 
Çilek


Ara sıcakları ve atıştırmalıklardan bir kaçının fotoğraflarını çekmeyi unutmuşum:((

Tariflerin çoğu blogda mevcut. Olmayanları bir kaç gün içinde ekleyeceğim.

Lavanta torbalarını hazırlayan Altın Pudra'ya teşekkür ederim.







22 yorum:

  1. Çok şık bir sofra olmuş, ikramlar da nefis görünüyor, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. o kadar özenli güzel bir sofra olmuşki ortadaki çiçeklere bayıldım çok zevkli yemekler zaten herzamanki gibi şahane sevgiler pırıl hanımcım

    YanıtlaSil
  3. Herşey çok güzel ve özenli hazırlanmış. Çok beğendim..
    Ellerinize sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bütün detayların en ince ayrıtısına kadar düşünüldüğü muhteşem bir masa olmuş.
    Yapılan ikramların hepsi birbiriyle yarışıyor
    Misafirlerin yerinde olmak isterim
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. SECİMSEZİŞ11 Mart 2013 10:13

    ELİNE SAĞLIL HEM GÖZE HEM DAMAKLARA BAYRAM YAPTIRAN BİR MASA MUHTEŞEMSİN .. CANIM







    YanıtlaSil
  6. Muhtesem bir sofra olmus canim!!! Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  7. Yine muhteşem zerafette bir masa yüre
    ğine ve emeğine sağlık Pırıl'cım sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Çok şık bir masa çok şık yemekler ve lezzetler. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Sofran ve özellikle çiçekler harika Pırıl'cğm.

    Ellerine ve de fikrine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. bayıldım. harikaaaa. masa örtüsünün çiçekleri keçedenmi? çok güzel duruyor. hazır alınmış bir örtümü?

    YanıtlaSil
  11. Ege, DEFNE YAPRAĞI:)))))))) , satush ,Pumpulininmutfagi ,SEÇİMCİM, Julia ,derya SEZGİN , VuslaT , mutlu exclusive design, denizyıldızı Belgin,

    Zarif ziyaretlerinize ve yorumlarınıza teşekkür ederim.

    Hepinize sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili denizyıldızı Belgin,
    Masa örtüsü üzerine desenli bir runner kullandım.
    Kumaşın cinsi keten. Yalnız altını sert bir kumaş ile kaplamışlar o yüzden çok muntazam duruyor.
    İsterseniz benzerini keçeden yapabilirsiniz, tabii keçenin kalınlığını da hesaba katmalısınız. Görünüm kaba olabilir. Bu örtü yıllar önce hediye olarak gelmişti.

    YanıtlaSil
  13. çok cici bir sofra olmuş emeklerinize sağlık..
    misafirleriniz bereketli muhabbetiniz bol olsun:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. yine harika bir sofra hazırlamışsınız
    herşey çokçok güzel bayıldım doğrusu
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. Harika bir sofra büyülü gibi ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  16. ellerinize sağlık hepsi çok güzel görünüyor. yalnız ben yemek takımlarınıza bayıldım. markası nedir yada nereden aldınız öğrenebilir miyim.

    YanıtlaSil
  17. harika bir sofra ve harika çeşitler ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. Ah sofrada ben de olsaydım dedim kerelerce:)
    Harika bir sofra hazırlamışsın canım 41 bin kere maşAllah..
    Afiyet şifa olsun..

    YanıtlaSil
  19. Sofra cok şık, yemekler de harika olmus. Sansli dostlariniz var. Elinize saglik.

    Sevgiler,
    Asuman

    YanıtlaSil
  20. **kalpkurabiye**deniz** , füsun, FERİDECO, Seda, aylin , ** ZEL ** , ARNAVUTcigeri Asuman,
    Ziyaretlerinize ve değerli yorumlarınıza teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Seda, burada kullandığım sofra takımı Lenox. Adı Republic. Monev mağazasında bulabilirsin, sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Herşey birbirinde güzel ama ben en çok çiçeklere bayıldım doğrusu...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...