Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Haziran 2012 Çarşamba

FIRINDA MANGAL LEZZETLİ TAVUK

45 dk. da mangal lezzeti fırında olur mu? OLUR, OLUR !!!
Knorr'un tavuklar için yeni çıkardığı çeşnilerle mangal yakmadan fırında aynı lezzete ulaşabiliyorsunuz.

Çok işim vardı; her yere nefes nefese yetişmiştim; vakit kalmamıştı. Akşama mangal lezzetli tavukları Knorr sayesinde 1 saatte yetiştirdim.  Pamuk gibi yumuşacık tavukları, üzerinin biraz fazla kızarması için torbasız pişiriverdim. Vakti olmayanlar şiddetle tavsiye ediyorum. Bu fırın çeşnileri hayatınızı yaşatacak. Mangal lezzetli tavukların yanında da taze patates salatasını yapıverdim. 

MALZEMELER
  • 500 gr. tavuk -kemiksiz but
  • 500 gr. tavuk -kemiksiz göğüs
  • 1 paket Knorr Mangal Lezzeti Tavuk Çeşnisi
  • 1yemek kaşığı sıvıyağ (isterseniz)
YAPILIŞI
  1. Tavuklarınızı iri doğrayın.
  2. Toz karışım ve sıvıyağ ile karıştırın.
  3. Pişirme kağıdı serilmiş tepside 45- 50 dk. 185 C'de pişirin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...