Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Temmuz 2014 Cuma

KOLAY VE PRATİK İFTAR MENÜSÜ 15

İftar'a iki saat kala ne pişirilebilir? Sakın çığlık atmayın; iftardan tam iki saat önce pişirdiklerimi görünce ve duyunca inanamayacaksınız. 
Kesilmiş kare eriştelerden Dul Avrat Çorbası pişirdim. Elimdeki kıymayı içi sarımsaklı sucuk köfte olarak tost makinesinde ızgara yaptım.  Biliyorsunuz geçen yıl kışlık domatesler hazırlamıştık. İşte o domatesler imdadıma yetişti ve domates soslu makarna oldu. Evdeki son kalan döğmeler hemen pişirildi; yoğurtla ve taze nane yapraklarıyla karıştırdım. Bir kaç parça güllaç yaprağını da süte buladım. Masamı da nefes nefese hazırladım ve iftar saati geldi. Eh... bugünlük benden bu kadar. 

MENÜMÜZ



Eksik tarifleri bir kaç güne ekleyeceğim.





3 yorum:

  1. Süpersin komşum:))ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağılık,süper görünüyor her şey.

    YanıtlaSil
  3. Canım sen yaparsın da olmaz mı. Ellerine sağlık. Agiyetler olsun👏👏👏

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...